loading...
رویای خیالی
Atefeh بازدید : 48 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

چه عاشقانه است اين روز هاي ابري...
چه عاشقانه است قدم زدن زير باران غم تنهايي...
چه عاشقانه است شکفتن گل هاي اقاقيا...
چه عاشقانه است قدم زدن در سرزمين عشق...
و من
چه عاشقانه زيستن را دوست دارم...
عاشقانه لالايي گفتن را دوست دارم...
عاشقانه سرودن را دوست دارم...
عاشقانه نوشتن را دوست دارم...
عاشقانه اشک ريختن را...
عاشقانه خنديدن را دوست دارم...
دفتر عاشقانه ي من پر از کلمات زيبا در نثار
بهترين و عاشقانه ترين کسانم...
و من
عاشقانه مي گِريَم...
عاشق ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر خود را در مورد وبلاگ من بیان کنید .
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 666